ssfh-kennisbank-arbo

Vanaf vandaag is het nieuwe vergoedingen portaal live! Met deze update is het aanvragen van vergoedingen overzichtelijker, veiliger en makkelijker geworden. Het vernieuwde portaal heeft een moderne uitstraling, is overzichtelijker ingericht en maakt het indienen van aanvragen eenvoudiger dan voorheen.

Nieuw wachtwoord vereist voor SSFH 2.0 

Omdat het systeem volledig vernieuwd is, kunnen gebruikers niet meer inloggen met hun oude wachtwoord. Iedereen wordt daarom gevraagd om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Je nieuwe wachtwoord instellen doe je zo:

  1. Ga naar www.mijn-ssfh.nl
  2. Klik rechtsboven op  ‘Login’ en vervolgens op ‘Wachtwoord herstellen’ (of gebruik deze link).  
  3. Vul je e-mailadres in en klik op ‘wachtwoord herstellen’.   
  4. Als er een account bekend is, ontvang je binnen enkele ogenblikken een e-mail met daarin een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Volg de link, voer je nieuwe wachtwoord in (en nogmaals om deze te bevestigen) en klik op ‘Verander wachtwoord’.  

Tip: Gebruik je een wachtwoordmanager? Vergeet dan niet om je nieuwe wachtwoord ook daar te updaten.

De belangrijkste veranderingen bij het aanvragen van vergoedingen

Naast het vernieuwde portaal zijn er ook enkele belangrijke verbeteringen doorgevoerd in het aanvraagproces. Deze aanpassingen maken het indienen en verwerken van aanvragen eenvoudiger en transparanter:

  1. Eén uniforme aanvraagtermijn voor iedereen: Aanvragen kunnen voortaan worden ingediend vanaf 1 maand vóór de start van de stageperiode tot uiterlijk 4 maanden ná de startdatum. Zo weet iedere aanvrager precies binnen welke termijn een aanvraag kan worden ingediend.
  2. Geen onnodige herhaling bij herhaalverzoeken: Documenten die al eerder zijn ingediend bij een vorige aanvraag, hoeven niet opnieuw te worden geüpload. Dat bespaart tijd én voorkomt verwarring.
  3. Maandelijkse uitbetaling aan de praktijk: Na goedkeuring wordt het toegekende bedrag voortaan maandelijks uitbetaald aan de praktijk, in plaats van in één keer. Dat zorgt voor een meer voorspelbare en gespreide vergoeding.

Vragen of hulp nodig?

Als je hulp nodig hebt bij het wijzigen van je wachtwoord of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via info@mijn-ssfh.nl of telefoonnummer 013-594 4318 (optie 1).  Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 – 17:00 uur. 

Blijf op de hoogte.
Abonneer nu op onze nieuwsbrief.