Wat heb je als werknemer nodig om gemotiveerd, gezond, vakbekwaam en productief aan het werk te blijven, en hoe kun je als werkgever daarbij helpen? Om hier goed inzicht in te krijgen zijn gesprekskaarten ontwikkeld: een handig hulpmiddel voor het voeren van een constructief gesprek tussen de werknemer en de leidinggevende. Ingestoken vanuit een breed perspectief om alle factoren bespreekbaar te maken die van invloed zijn om professioneel en met plezier te kunnen werken.
 

Gesprekskaart 'Goed voor elkaar' 

De gesprekskaart ‘Goed voor elkaar’ bevat vragen over allerlei onderwerpen, zoals motivatie en talenten, kennis en vaardigheden, gezondheid en vitaliteit, werk en privé, en werkomstandigheden en samenwerking. Kies voorafgaand of tijdens het gesprek samen met de vragen uit waar beide het gesprek over aan willen gaan. 

Download de gesprekskaart Goed voor elkaar Gesprekskaart Goed voor elkaar

Gesprekskaart 'Werkdruk' 

Gaat het gesprek over het ervaren van een hoge werkdruk? Maak dan gebruik van de gesprekskaart ‘werkdruk’ en krijg op deze manier inzicht in mogelijke oorzaken en oplossingen. 

Download de gesprekskaart Werkdruk Gesprekskaart Werkdruk

Gesprekskaart 'Agressie en ongewenst gedrag'

Agressie en ongewenst gedrag is een veelvoorkomend probleem, ook in de huisartsenzorg. Feiten en cijfers vind je in deze infographic.

Met de gesprekskaart 'Agressie en ongewenst gedrag' ga je het gesprek samen aan over agressie en ongewenst gedrag op de werkvloer. Door de gesprekskaart te gebruiken, worden aanknopingspunten aangeboden om mogelijke oorzaken van dit gedrag te bespreken en gezamenlijk oplossingen te verkennen. 

Download de gesprekskaart Agressie en ongewenst gedrag Gesprekskaart Agressie en ongewenst gedrag

Blijf op de hoogte.
Abonneer nu op onze nieuwsbrief.